« Πρώτα προσπαθούν να σε αγνοήσουν, μετά να σε γελοιοποιήσουν, μετά να σε πολεμήσουν και μετά τους νικάς » (Γκάντι)
« Μας έχουν καταλογίσει τα πάντα, εκτός από αυτό που πραγματικά είμαστε και φοβούνται » (Ντεμπόρ)
English
English

Francais

Italiano

Espanol

Portuguese

Deutsch

Polska

Russian

   
Καλώς ήλθατε,
στον επίσημο δικτυακό τόπο
του Υπάτου Συμβουλίου των
Ελλήνων Εθνικών
Αρχική σελίδα
Σχετικά με το ΥΣΕΕ
Συχνές Ερωτήσεις
Δελτία Τύπου
Μ.Μ.Ε.
Γίνετε Μέλη
Κείμενα - αρχεία
Ιστορίες Αγάπης
Επικοινωνία
Εκδηλώσεις
Βασικά Ελληνικά τυπικά προς χρήση των Ελλήνων Εθνικών
Ονοματοδοσία
Γάμος
Κήδευση
Τα παραπάνω αποτελούν ένα βασικό σχεδίασμα τυπικών και μπορούν να προσαρμοστούν ή διαμορφωθούν ελεύθερα από τον καθένα Εθνικό θρησκευτή σύμφωνα με τις ιδιαίτερες περιστάσεις που τον αφορούν.




Προτεινόμενοι δικτυακοί τόποι
«Εκατηβόλος»
Περιοδικό Διιπετές
Βλάσης Ρασσιάς
Ελλήνων Τόποι
Δελφύς - ΥΣΕΕ
ΥΣΕΕ Αμερικής
Ένωση Σαμίων Εθνικών
Μυθολογικό Εργαστήρι για παιδιά
 

Αναζήτηση στις σελίδες του ysee.gr
Powered by FreeFind
το ysee.gr έχει βελτιστοποιηθεί για τον Mozila FireFox



Ένα σχόλιο περί Εκκλησίας

του Γεωργίου Πήττα
(από την εκπομπή «Άλλα Λόγια» του Astra FM)

Παρακολουθούμε υποτίθεται εμβρόντητοι τον τελευταίο καιρό τα τεκταινόμενα στους κόλπους της Ελλαδικής Εκκλησίας ...και ιδού φίλοι μου, μέσα στην πρώτη φράση μου υπάρχει η αντίφαση και μάλιστα διπλή.

Γιατί, στην πραγματικότητα, καθόλου εμβρόντητοι δεν είμαστε, απλώς επιχαίρουμε σε μεγάλο βαθμό θα έλεγα, γιατί όλα όσα βλέπουν το φως τώρα , είναι γνωστά από πολύ καιρό, από πολλά χρόνια, από αιώνες θα έλεγα, τουλάχιστον στις ''ποιότητες'' και την... οσμή των γεγονότων.

Αντίφαση επίσης, γιατί όσα συμβαίνουν ατυχώς δεν αφορούν τους κόλπους της εκκλησίας, αλλά την Πολιτεία ολόκληρη μιας που από συστάσεως του Ελληνικού κράτους, η ορθόδοξη εκκλησία παραμένει ασφυκτικά προσδεμένη στο άρμα της Κοσμικής εξουσίας προκαλώντας εξ αρχής μια βαθύτατη καθυστέρηση στην προοπτική εξέλιξης, ωρίμανσης και ενηλικίωσης της Κοινωνίας.

Διατείνονται ορισμένοι όψιμοι δημοκράτες και υπερασπιστές των ανθρωπίνων δικαιωμάτων -που θυμήθηκαν αυτά τα έρημα ανθρώπινα δικαιώματα τελείως ξαφνικά, πως αυτή η υπόθεση είναι συνολικά απαράδεκτη γιατί -λένε- στηρίζεται στη δημοσιογραφία της κλειδαρότρυπας και πως δεν έπρεπε να μας ενδιαφέρει τι κάνει ο άλλος στο κρεβάτι του, ακόμα κι αν είναι, μητροπολίτης, επίσκοπος ή οτιδήποτε άλλο.
Θα συμφωνούσα, πέρα ως πέρα, εάν η ίδια η εκκλησία δεν παραβίαζε βάναυσα και κατ εξακολούθηση την ηθική που διακηρύσσει.

Και με αυτή την έννοια είναι που τουλάχιστον το δικό μου το αυτί δεν ιδρώνει καθόλου αυτή την εποχή για την τάχα παραβίαση των προσωπικών δεδομένων των εκπροσώπων του κλήρου.

Γιατί, απλά, αυτοί οι... από άμβωνος κριτές των πάντων (αιώνες τώρα) στηλιτεύουν τη μη «κανονική» -κατ' αυτούς- συμπεριφορά, συχνά δεν κηδεύουν αυτόν που έκανε πολιτικό γάμο- αφορίζουν τον οποιοδήποτε γιατί δε συμφωνεί... η συμπεριφορά του με το «λόγο του θεού - όπως βεβαίως αυτοί κατά το δοκούν τον ερμηνεύουν », γιατί αυτοί είναι που στο ιστορικό παρελθόν προπηλάκισαν, εξέθεσαν ,δίκασαν και καταδίκασαν, έκαψαν, βασάνισαν φυλάκισαν...
(δαιμονισμένους....αλλόθρησκους....μάγισσες...επιστήμονες , φιλοσόφους ή και.... γάτες ως σύμβολα του σατανά ...(!!!)....)

...για να μην φτάσω στα απλά που λεει όλος ο κόσμος, για τις κατάμαυρες κουρσάρες με τους οδηγούς και άλλα τινά που αν μη τι άλλο σκανδαλίζουν τον απλό και κουρασμένο πιστό.

Με Άλλα Λόγια,

Ακριβώς αυτός είναι ο πυρήνας , η ουσία της Ηθικολογίας που εκφράζουν αιώνες τώρα οι εκπρόσωποι της χριστιανικής εκκλησίας.

Και βέβαια, άλλο πράγμα το Ήθος και η Ηθική και τελείως άλλο η Ηθικολογία που διατυπώνουν συχνά με πύρινους λόγους Αυτοί.

Αυτοί, που εξ αρχής θέτουν την ανωμαλία ως προϋπόθεση για την άνοδο στην Ιεραρχία.

Γιατί η αγαμία, είναι ανωμαλία.

Και όταν πας κόντρα στη φύση, είναι βέβαιο πως θα σου βγει αλλιώς, για να σε εκδικηθεί.

Ας εκτεθούν λοιπόν τώρα ανεπανόρθωτα στα έκπληκτα μάτια του κοπαδιού, του... ποιμνίου τους όπως αρέσκονται να αποκαλούν τους πιστούς τους, αυτοί οι αυτοπροσδιοριζόμενοι ως «πνευματικοί ηγέτες».

Διότι Κυρίες και Κύριοι η 19χρονη που γεννά και μετά σκοτώνει το παιδί της, είναι το απόλυτο θύμα της επί αιώνες ενοχικής διαπαιδαγώγησης των μαζών.

Και αποτελεί αυτή, η δυστυχώς συνηθισμένη τραγωδία, τον θρίαμβο της υποκρισίας και της τάχα «ευλογημένης αναλγησίας».

Με άλλα λόγια, έχουμε να κάνουμε επιτέλους με τις περίφημες... σχέσεις Πολιτείας-εκκλησίας...

Ένα Τεράστιο θέμα, ένα μέγα καρκίνωμα για την Ελληνική και όχι μόνο Πολιτεία, στηριγμένο πρώτα από όλα στον ψευδεπίγραφο και αντί-ιστορικό ορισμό περί «Ελληνο-Χριστιανικού Πολιτισμού».

Διότι απλά, αν ανατρέξει κανείς στην Ελληνική Ιστορία και κυρίως στη διαδρομή του Πολιτισμού θα βρει πολύ εύκολα πως αυτός, ο Πολιτισμός δηλαδή, διαμορφώθηκε απολύτως στα προ-Χριστιανικά χρόνια.

Διότι είναι τοις πάση γνωστό σε ποιες περιόδους γεννήθηκαν οι Τέχνες, η Φιλοσοφία, η Διαλεκτική, η Δημοκρατία.

Και όταν βεβαίως η Ευρώπη έβγαινε από το πυκνό σκοτάδι του Μεσαίωνα, όταν η Ευρώπη έμπαινε στην Αναγέννηση και στον Διαφωτισμό, όταν η Γαλλία γίνονταν το πρώτο πραγματικό λαϊκό κράτος βάζοντας την εκκλησία στο περιθώριο των Πολιτειακών Θεσμών για να απελευθερώσει έτσι τις Επιστήμες και την Παιδεία, η Ελλάς ακόμα ανέπνεε τον πνιγηρό Οθωμανικό αέρα.

Έτσι η Ελλάς, όταν επιτέλους συνίσταται σε κράτος, ο Εκκλησιαστικός παράγοντας ανέγγιχτος από το οξυγόνο αυτού του Διαφωτισμού, εναγκαλίζεται το νεοσύστατο κράτος και το κρατά στο κατά τον Αδαμάντιο Κοραή χαμηλότατο και σκοταδιστικό του κόσμο.

Και είναι μια ακόμα Ελληνική τραγωδία το γεγονός πως ο Διαφωτισμός στηρίχθηκε στις αρχές και τη διδασκαλία της Κλασικής Ελλάδος, ερήμην των υπόδουλων ακόμα Ελλήνων.

Διαχωρισμός λοιπόν επιτέλους, σημαίνει η απόλυτη αποστασιοποίηση του Κράτους από τις μεταφυσικές, θρησκευτικές και λατρευτικές αναζητήσεις των Πολιτών, οι οποίοι πρέπει να αποφασίζουν ενήλικες να θρησκευτούν -αν το επιθυμούν- ακολουθώντας όποια πεποίθηση τους ταιριάζει προσωπικά.

Μην ξεχνάμε, ότι η «θρησκευτική έκφραση» αποτελεί αφ ενός μια ολόκληρη αντίληψη για τον κόσμο, ανάλογα με το θρήσκευμα και, αφ ετέρου είναι ή πρέπει να είναι μια βαθύτατα προσωπική διαδικασία και διεργασία, η οποία όταν ξαφνικά βρίσκεται συνδεμένη με τους Κοσμικούς θεσμούς και παρεμβαίνει στην Πολιτεία και πάνω από όλα στην Παιδεία, αποκτά κατηχητικό και προπαγανδιστικό χαρακτήρα.

Με άλλα λόγια ακυρώνει τη Δημοκρατία, εκεί που γεννιέται. Στα σχολεία, που οφείλουν να αποδίδουν Πολίτες με ενήλικη ελεύθερη και κυρίως Κριτική σκέψη.

Πρακτικά αυτό σημαίνει:

Απομάκρυνση όλων των λατρευτικών στοιχείων όπως οι εικόνες από τα δημόσια κτίρια και χώρους (γιατί αυτό σημαίνει σεβασμό στο θρήσκευμα ενός εκάστου που μπορεί να ποικίλει ή και να μην υφίσταται.) Δεν αρκεί Κυρίες και Κύριοι η οποιαδήποτε τάχα δημοκρατική λύση εδώ περί προαίρεσης και επιλογής.

Η Πολιτεία οφείλει να απαγορεύει αυστηρά την ανάρτηση σε δημόσιους χώρους συμβόλων φιλοσοφικών θρησκευτικών και μεταφυσικών.

Κατάργηση του μαθήματος των Θρησκευτικών στα σχολεία και αντικατάστασή του από το μάθημα της Θρησκειολογίας στο οποίο θα διδάσκεται μεταξύ άλλων Θρησκευτικών ρευμάτων και η Χριστιανική Θρησκεία, με όλη την πανσπερμία των επί μέρους αποχρώσεών της.

Και το μάθημα αυτό βεβαίως, πρέπει να διδάσκεται από Καθηγητές των Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών και όχι από κληρικούς ή θεολόγους που ακόμα και άθελά τους θα χρωματίσουν τη διδασκαλία τους υπέρ του α' ή β' δόγματος.

Νομιμοποίηση της Πολιτικής Κήδευσης και της καύσης νεκρών και για λόγους Ηθικής αλλά και για λόγους πια περιβαλλοντικούς.

Όσο η εκκλησία είναι δεμένη με την Πολιτεία την πολιτική ζωή και την Παιδεία, θα δικτατορεύει επί της δημόσιας ζωής του τόπου.

Είναι αμέτρητα τα παραδείγματα ανθρώπων, που συνάντησαν τεράστια προβλήματα επαγγελματικά και προσωπικά γιατί δεν είναι... καλοί χριστιανοί... δηλαδή είτε δηλώνουν άθεοι, είτε ακολουθούν άλλη θρησκεία από επιλογή τους.

Θα ρωτήσει κανείς ίσως: έτσι στο τέλος δεν καταλήξει η εκκλησία να είναι μία από τις πολλές, ανάμεσα ενδεχομένως στους Βουδιστές, στους Μουσουλμάνους, τους Παγανιστές, τους Έλληνες Εθνικούςς κτλ;

Η δική μου απάντηση, είναι απλή: Ναι και, καλά θα κάνει.

Γιατί, έτσι και μόνο έτσι θα μπορέσει να αναδείξει τα όποια πνευματικά δώρα διαθέτει, αν τα διαθέτει και να τα θέσει αβίαστα ως πνευματικά εργαλεία της κοινωνίας.

...το απολύτως βέβαιο πάντως, είναι πως για φέτος, η εκκλησία και τα πεπραγμένα της, έδωσαν λύση στο ερώτημα χιλιάδων ανθρώπων:

Τι να ντυθώ φέτος στο καρναβάλι;

Και εδώ πια είναι που γελάει ο κάθε πικραμένος για τη σοφία που έχει καμιά φορά η ίδια η ιστορία και ο αδυσώπητος ρους της καθώς όλοι ξέρουμε δα, το μίσος της εκκλησίας στο Ελληνικό Καρναβάλι που έλκει την καταγωγή της από τους προχριστιανικούς χρόνους...

Με άλλα λόγια και για να το πω τελείως... χριστιανικά καιρός είναι να παει η χριστιανική εκκλησία, στην... «ευχή του θεού».






«Είμαστε οι Ινδιάνοι της Ελλάδος»


 



Δελτίο Τύπου 185 / 13. 5. 2006

Με ημερομηνία 7 Μαϊου 2006 απεστάλη Υπόμνημα του Υπάτου Συμβουλίου των Ελλήνων Εθνικών (ΥΣΕΕ) αναφορικά με την ανάγκη για:

  1. ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΘΝΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ
  2. ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΥΤΗΣ ΩΣ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ «ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ»
  3. ΘΕΣΜΙΚΗ ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΙΣΟΝΟΜΙΑΣ, ΙΣΟΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΙΣΗΓΟΡΙΑΣ ΤΗΣ

στους κ.κ. Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας, Πρόεδρο της Βουλής των Ελλήνων, Πρωθυπουργό της Ελλάδος, Υπουργό Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης, Υπουργό Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων και Υπουργό Πολιτισμού,

με κοινοποίηση σε 16 ακόμα σχετιζόμενους με το ζήτημα φορείς (διεθνείς Οργανισμούς, Ελληνικά πολιτικά Κόμματα, Μη κυβερνητικές Οργανώσεις, κ.ά.).

Το κείμενο του Υπομνήματος βρίσκεται εδώ



  Αναφορά στο υπόμνημα του ΥΣΕΕ προς την κυβέρνηση σχετικά με τα δικαιώματα των Ελλήνων Εθνικών από την εφημερίδα ΕΘΝΟΣ του Σάββατου 13.5.2006

[ δείτε την σελίδα ]



Το 7ο Παγκόσμιο Συνέδριο Εθνικών Θρησκειών
, που είχε θέμα «Οι Υψηλές Αξίες των Προχριστιανικών Παραδόσεων και Θρησκειών», πέρασε πια στην Ιστορία, όχι τόσο ως το μεγαλύτερο έως τώρα πολιτιστικό γεγονός στην Ελλάδα σε ό,τι αφορά τον σεβασμό στις προχριστιανικές παραδόσεις των λαών της γής , αλλά, κυρίως, ως ένα πέρα για πέρα επιτυχημένο διεθνές συνέδριο ...
[ περισσότερα ]

 © Πνευματικά δικαιώματα Ύπατο Συμβούλιο των Ελλήνων Εθνικών
Τα περιεχόμενα καθώς και οι υπηρεσίας του δικτυακού τόπου ysee.gr διατίθενται στους επισκέπτες του για προσωπική χρήση και ενημέρωση και δεν επιτρέπεται η χρήση αυτών για εμπορικούς σκοπούς με οποιοδήποτε άλλο μέσο, ηλεκτρονικό ή μη, χωρίς την έγγραφη άδεια του Υ.Σ.Ε.Ε. Επιτρέπεται η χρήση αυτών σε άλλους δικτυακούς τόπους εφόσον υπάρχει αναφορά και σύνδεση με το ysee.gr. Δεν επιτρέπεται η χρησιμοποίηση των περιεχομένων του δικτυακού τόπου ysee.gr για υβριστικούς ή δυσφημιστικούς σκοπούς. Το Υ.Σ.Ε.Ε. δεν φέρει ευθύνη για το περιεχόμενο άλλων ιστοσελίδων στις οποίες μπορεί να οδηγούν συνδέσεις από το ysee.gr καθώς και για το περιεχόμενο των κειμένων που αναρτώνται στην Αγορά από τους χρήστες.