« Πρώτα προσπαθούν να σε αγνοήσουν, μετά να σε γελοιοποιήσουν, μετά να σε πολεμήσουν και μετά τους νικάς » (Γκάντι)
« Μας έχουν καταλογίσει τα πάντα, εκτός από αυτό που πραγματικά είμαστε και φοβούνται » (Ντεμπόρ)
English
English

Francais

Italiano

Espanol

Portuguese

Deutsch

Polska

Russian

   
Καλώς ήλθατε,
στον επίσημο δικτυακό τόπο
του Υπάτου Συμβουλίου των
Ελλήνων Εθνικών
Αρχική σελίδα
Σχετικά με το ΥΣΕΕ
Συχνές Ερωτήσεις
Δελτία Τύπου
Μ.Μ.Ε.
Γίνετε Μέλη
Κείμενα - αρχεία
Ιστορίες Αγάπης
Επικοινωνία
Εκδηλώσεις
Βασικά Ελληνικά τυπικά προς χρήση των Ελλήνων Εθνικών
Ονοματοδοσία
Γάμος
Κήδευση
Τα παραπάνω αποτελούν ένα βασικό σχεδίασμα τυπικών και μπορούν να προσαρμοστούν ή διαμορφωθούν ελεύθερα από τον καθένα Εθνικό θρησκευτή σύμφωνα με τις ιδιαίτερες περιστάσεις που τον αφορούν.




Προτεινόμενοι δικτυακοί τόποι
«Εκατηβόλος»
Περιοδικό Διιπετές
Βλάσης Ρασσιάς
Ελλήνων Τόποι
Δελφύς - ΥΣΕΕ
ΥΣΕΕ Αμερικής
Ένωση Σαμίων Εθνικών
Μυθολογικό Εργαστήρι για παιδιά
 

Αναζήτηση στις σελίδες του ysee.gr
Powered by FreeFind
το ysee.gr έχει βελτιστοποιηθεί για τον Mozila FireFox



Ο δελφικός τρίπους ως υπέρεισμα «κύρους» των παντοειδών αρνητών του.

Ανακοίνωση 335/23.6."2017"

Το Σαββατοκύριακο 10 - 11 Ιουνίου, διεξήχθη στους Δελφούς η τελική φάση των 32ων «Πανελλήνιων Δελφικών Αγώνων Ποίησης», που διοργάνωσε η Πανελλήνια Ένωση Λογοτεχνών. Στην τελική φάση προκρίθηκαν να διαγωνισθούν 35 ποιητές με τα ποιήματά τους από τις 400 περίπου αρχικές συμμετοχές. Πρόκειται για έναν επιτυχημένο θεσμό, που φέρνει σε επαφή και ευγενή άμιλλα στον Ιερό χώρο των Δελφών, ποιητές και ανθρώπους του πνεύματος από την Ελλάδα και την Κύπρο, ενώ ήδη υπάρχει σχεδιασμός και για θεσμοθέτηση των «Παγκόσμιων Δελφικών Αγώνων Ποίησης». «Οι Δελφοί μας περιμένουν και του χρόνου να αρθρώσουμε λόγο ποιητικό και να υμνήσουμε το Απολλώνιο φως, σύμβολο του πνεύματος στον ομφαλό της Γης» έγραψε η Πανελλήνια Ένωση Λογοτεχνών, στο δελτίο τύπου που εξέδωσε μετά την λήξη των αγώνων.

Ενώ όμως η διαδικασία εξελίχθηκε εξαιρετικά σε ό,τι αφορούσε τα οργανωτικά, στο επίπεδο της αξιολόγησης του ποιητικού έργου και της απονομής βραβείων και επαίνων, υπήρξαν σοβαρές ενστάσεις από διαγωνιζόμενους και μη. Δεν θα μπούμε βεβαίως στη λογική να κρίνουμε την εμμονική προτίμηση της κριτικής επιτροπής σε συγκεκριμένες ποιητικές φόρμες. Άλλωστε αυτή μπορεί να αποτελεί ιδιαίτερη προτίμηση του φορέα που έφερε την ευθύνη της διοργάνωσης των αγώνων. Θα σταθούμε όμως στην προκλητικά ευνοϊκή μεταχείριση ποιημάτων, με αναφορές και λέξεις-κλειδιά που παραπέμπουν σε χριστιανικό περιεχόμενο, καθώς και στον κραυγαλέο αποκλεισμό από βραβεία και επαίνους, ποιημάτων με αναφορές στην Αρχαία Ελλάδα.

Υπήρξαν πάρα πολλά, αρτιότατα ποιήματα, τα οποία δεν έτυχαν καμίας διάκρισης γιατί απλώς περιείχαν τις «απαγορευμένες λέξεις» Δελφοί, Απόλλων, Ζευς, Ηνίοχος κλπ. Μάλιστα δε η «γραμμή» αυτή της κριτικής επιτροπής ήταν τόσο εμφανής, που πυροδότησε έντονες συζητήσεις αμέσως μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, οι οποίες συνεχίστηκαν τις επόμενες ημέρες μέσω διαδικτύου.

Οι απορίες μας σχετικά με την κρίση της επιτροπής άρχισαν να λύνονται με μια πρόχειρη έρευνα, η οποία έδειξε ότι το ένα μέλος ήταν ο κ. Σ.Π., καθηγητής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων με αντικείμενο «Διδακτική Θρησκευτικών – Θρησκειολογία», ενώ άλλο μέλος ήταν η κα Μ.Σ., ποιήτρια με πολύ συγκεκριμένο «προσανατολισμό», ο οποίος φαίνεται στους τίτλους του έργου της: «Ακάθιστος λόγος», «Αντίδωρο καρδιάς» κ.λπ.

Αν ήταν εντελώς τυχαία η επιλογή από την Πανελλήνια Ένωση Λογοτεχνών των μελών της επιτροπής, η οποία βεβαίως καθόρισε λόγω της σύνθεσής της και τα αποτελέσματα, δεν τίθεται κανένα περαιτέρω ζήτημα. Αν όμως πρόκειται για στοχευμένη επιλογή των μελών της επιτροπής, με σκοπό την βράβευση ή μη, ποιημάτων συγκεκριμένου «προσανατολισμού», τότε δημιουργούνται εύλογοι συνειρμοί και ερωτήματα προς την Πανελλήνια Ένωση Λογοτεχνών, τα οποία και ζητούν απαντήσεις:

1) Η μεθόδευση αυτή προάγει την ευγενή άμιλλα;
2) Η προσκόλληση στον τραγέλαφο του «ελληνοχριστιανισμού» έχει καμία σχέση με το Απολλώνιο Φως και την Δελφική Ιδέα;
3) Γιατί επιλέγονται οι Δελφοί ως χώρος διεξαγωγής των ποιητικών αγώνων και όχι ένα μοναστήρι για παράδειγμα, όπου θα μπορούσαν ανέτως να διεξαχθούν αμέτρητοι αγώνες ποίησης χριστιανικού προσανατολισμού;

Το Ύπατο Συμβούλιο των Ελλήνων Εθνικών (ΥΣΕΕ), ο φορέας της Ελληνικής Εθνικής Θρησκείας, παρακολουθεί, καταγράφει και παρεμβαίνει σε όλες τις περιπτώσεις που προσβάλλονται οι Ιεροί μας χώροι και βλάπτεται το ηθικό, πολιτιστικό και αισθητικό επίπεδο των Ελλήνων. Και είναι σαφές ότι στους 32ους Πανελλήνιους Δελφικούς Αγώνες Ποίησης, «κάτι δεν πήγε καλά»...

ΥΠΑΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ (Υ.Σ.Ε.Ε.)






«Είμαστε οι Ινδιάνοι της Ελλάδος»


 

Δελτίο Τύπου 185 / 13. 5. 2006

Με ημερομηνία 7 Μαϊου 2006 απεστάλη Υπόμνημα του Υπάτου Συμβουλίου των Ελλήνων Εθνικών (ΥΣΕΕ) αναφορικά με την ανάγκη για:

  1. ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΘΝΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ
  2. ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΥΤΗΣ ΩΣ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ «ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ»
  3. ΘΕΣΜΙΚΗ ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΙΣΟΝΟΜΙΑΣ, ΙΣΟΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΙΣΗΓΟΡΙΑΣ ΤΗΣ

στους κ.κ. Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας, Πρόεδρο της Βουλής των Ελλήνων, Πρωθυπουργό της Ελλάδος, Υπουργό Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης, Υπουργό Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων και Υπουργό Πολιτισμού,

με κοινοποίηση σε 16 ακόμα σχετιζόμενους με το ζήτημα φορείς (διεθνείς Οργανισμούς, Ελληνικά πολιτικά Κόμματα, Μη κυβερνητικές Οργανώσεις, κ.ά.).

Το κείμενο του Υπομνήματος βρίσκεται εδώ



  Αναφορά στο υπόμνημα του ΥΣΕΕ προς την κυβέρνηση σχετικά με τα δικαιώματα των Ελλήνων Εθνικών από την εφημερίδα ΕΘΝΟΣ του Σάββατου 13.5.2006

[ δείτε την σελίδα ]



Το 7ο Παγκόσμιο Συνέδριο Εθνικών Θρησκειών
, που είχε θέμα «Οι Υψηλές Αξίες των Προχριστιανικών Παραδόσεων και Θρησκειών», πέρασε πια στην Ιστορία, όχι τόσο ως το μεγαλύτερο έως τώρα πολιτιστικό γεγονός στην Ελλάδα σε ό,τι αφορά τον σεβασμό στις προχριστιανικές παραδόσεις των λαών της γής , αλλά, κυρίως, ως ένα πέρα για πέρα επιτυχημένο διεθνές συνέδριο ...
[ περισσότερα ]

 © Πνευματικά δικαιώματα Ύπατο Συμβούλιο των Ελλήνων Εθνικών
Τα περιεχόμενα καθώς και οι υπηρεσίας του δικτυακού τόπου ysee.gr διατίθενται στους επισκέπτες του για προσωπική χρήση και ενημέρωση και δεν επιτρέπεται η χρήση αυτών για εμπορικούς σκοπούς με οποιοδήποτε άλλο μέσο, ηλεκτρονικό ή μη, χωρίς την έγγραφη άδεια του Υ.Σ.Ε.Ε. Επιτρέπεται η χρήση αυτών σε άλλους δικτυακούς τόπους εφόσον υπάρχει αναφορά και σύνδεση με το ysee.gr. Δεν επιτρέπεται η χρησιμοποίηση των περιεχομένων του δικτυακού τόπου ysee.gr για υβριστικούς ή δυσφημιστικούς σκοπούς. Το Υ.Σ.Ε.Ε. δεν φέρει ευθύνη για το περιεχόμενο άλλων ιστοσελίδων στις οποίες μπορεί να οδηγούν συνδέσεις από το ysee.gr καθώς και για το περιεχόμενο των κειμένων που αναρτώνται στην Αγορά από τους χρήστες.